تست شخصیت شناسی : از کدام تصویر بیشتر میترسید و چه شخصیتی دارید؟

عمیق ترین ترس ما با ناخودآگاه ما ارتباط نزدیک دارد و می تواند چیزهای زیادی در مورد ماهیت واقعی ما نشان دهد

این تصویر نمایانگر برخی از ترسهای رایج است. قبل از ادامه خواندن این مقاله ، به شما پیشنهاد می کنیم ترس های خود را تجسم کنید و از شدت آنها آگاه شوید..

شخصیت افرادی که از ارتفاع (اکروفوبیا) میترسند

شما فرد پیچیده ای هستید و گاهی اوقات بیان خود برای شما دشوار است. در تصمیم گیری مشکل دارید و معمولاً هنگام مشاجره بین دو طرف تقسیم می شوید. ترس از ارتفاع یک ترس جهانی و انسانی است.

شخصیت افرادی که از مارها میترسند

شما برای افراد اطراف خود و روابطی که با آنها دارید ارزش قائل هستید. ترس شما از مار در واقع ترس از افرادی است که شما را در معرض خطر قرار می دهند. طبق این نظریه ، قرار است انسان ها مانند سایر پستانداران بزرگ از موجوداتی که ممکن است زندگی آنها را تهدید کند ، هراس داشته باشند. مثل غریزه است. ترس شما از مار به سادگی بیان مغز شماست که به طور ذاتی به دنبال محافظت از شما و عزیزانتان در برابر خطر است.

شخصیت افرادی که از دست دادن عزیزان خود میترسند

همه از دست دادن عزیزی می ترسند. اما این ترس وقتی به حدی عمیق تبدیل می شود که به یک مشکل واقعی تبدیل شود ، به طوری که شما درگیر این فکر باشید که ممکن است اتفاقی برای عزیزانتان بیفتد و هرگز نمی توانید با خود در صلح باشید. این یک وابستگی سمی است.

شخصیت افرادی که از مرگ میترسند

شما دوست دارید که با افرادی که دوستشان دارید احاطه کنید و تنها بودن را دوست ندارید. شما اغلب دیگران را قبل از خود اولویت می دهید و بسیار سخاوتمند هستید. اگرچه رضایت خاطر عزیزانتان بسیار خوب است ، اما برآورده کردن نیازهای خود را نیز فراموش نکنید.

در بسیاری از موارد ، ترس از مرگ می تواند منجر به ترس از رنج ، از داشتن درد شود.

ترس از سخنرانی در جمع (glossophobia)

اگرچه ممکن است یاد گرفته باشید ذات خود را در مقابل مردم پنهان کنید ، اما از اعماق وجود خود درون گرا هستید. شما دوست دارید وقت خود را صرف کنید. شما ترجیح می دهید به جای اینکه بسیاری از روابط سطحی را جمع کنید ، چند دوست با روابط قوی و صمیمانه داشته باشید.

شما دوست ندارید که در مرکز توجه باشید ، خود را فردی ساده ، صادق و فروتن می دانید. با این حال ، می توانید روی کمرویی خود کار کنید تا خود را به دنیا باز کنید.

شخصیت افرادی که از عنکبوت میترسند

ترس شما از عنکبوت واقعاً نگران کننده نیست. ترس از هراس هراسی بسیار رایج است: یک مطالعه بریتانیایی نشان داده است که 32٪ از زنان و 18٪ از مردان همان ترس شما را دارند.

چرا از عنکبوت می ترسید؟ ناخودآگاه ، بسیاری از مردم این حیوانات کوچک را نفرت انگیز و کثیف می دانند و عنکبوت ها نیز به دلیل سمی بودن برخی از گونه ها ارتباط نزدیکی با ایده خطر دارند (از ترس حشرات همین است). ترس از عنکبوت ها نیز به انزجار مربوط به ما برمی گردد. همچنین ممکن است به ترس از متوسط ​​بودن ، از یک فرد “عادی” بودن مربوط باشد.

به گفته چندین روانشناس ، به نظر می رسد ریشه این ترس عمیق در مراحل اولیه زندگی جنین یا زایمان ریشه داشته باشد ، زمانی که جنین زندگی مادر (یا هر دو) را به خطر بیندازد یا بارداری مادر مختل شده باشد.

Leave your thoughts

ABOUT US

Join the Afghan Job Center
Apply to jobs faster, even from your mobile phone
Post a resume to be found by registered employers
Create a Job Alert and more for free

ABOUT US

Join the Afghan Job Center
Apply to jobs faster, even from your mobile phone
Post a resume to be found by registered employers
Create a Job Alert and more for free

Contact Us

.

Visitor Counter

0227628
Visit Today : 461
Visit Yesterday : 541
This Month : 9815
This Year : 66288
Total Visit : 227628
Total Hits : 674675
Who's Online : 10